Deskundigen

 

Informatie voor deskundigen


Veelgestelde vragen

Ik wil mijn gegevens aanpassen in mijn.commissiemer.nl, maar mijn link is verlopen. 
Ga naar https://mijn.commissiemer.nl/request en vraag daar een nieuwe link aan.
Heeft u vragen, belt u dan naar 030-234 7666.

Sharepoint herkent mijn emailadres niet.
Mogelijk heeft u geprobeerd via ‘organisatie account’ in te loggen, terwijl u een ‘microsoft account’ heeft. Onderaan de pagina waar u heeft geprobeerd in te loggen staat een link naar ‘log in met microsoft account’. 

Ik klik op de link die ik van jullie heb gekregen om in te loggen en ik krijg als reactie ‘uw tijd is verstreken’.
Waarschijnlijk heeft u te lang gewacht. Na 7 dagen is de uitnodiging verstreken. Neem contact op met de secretaresse van het project om opnieuw uitgenodigd te worden. 

Ik ben ingelogd geweest en nu werkt de toegestuurde link naar het project niet meer.
De link die u aan het begin van het adviestraject ontvangt, verloopt na enige tijd. Om bij uw project te komen kunt u het beste inloggen en op de projectenoverzichtspagina het betreffende project aanklikken. U kunt deze pagina ook als ‘Favoriet’ in uw browser toevoegen.

Ik krijg bij het inloggen de melding 'Extern delen is uitgeschakeld voor https://commissiemer.sharepoint.com'. Wat moet ik doen?
Dit komt omdat u probeert in te loggen op het intranet van de Commissie. U kunt inloggen op de projectenpagina via deze link.

Ik wil een document bewerken maar dat lukt niet.
Mogelijk heeft u het document wel geopend maar dan als ‘alleen lezen’. Rechtsboven vindt u het knopje ‘bewerken document’, daaronder moet u kiezen voor bewerken in Word.