966. Wijziging tijdelijke Ke-Zone, vierbanenstelsel Schiphol
Vaststelling van de gewijzigde aanwijzing voor de periode tot en met 2002 wanneer de vijfde baan in gebruik zal zijn genomen. Wijziging van de aanwijzing is nodig omdat sedert de vaststelling van de vorige aanwijzing een aantal overschrijdingen van de daarin opgenomen geluidszones zijn geconstateerd. Het doel van de aanwijzing is het creëren van een nieuwe tijdelijke 35 Ke-zone en een nieuwe tijdelijke LAeq-zone voor het vierbanenstelsel van Schiphol binnen de randvoorwaarden van de PKB Schiphol en Omgeving van 1995.
Procedure en adviezen
Richtlijnen |
---|
31-07-1998 Datum kennisgeving |
31-07-1998 Ter inzage legging van de informatie |
04-11-1998 Advies uitgebracht |
Toetsing |
19-11-1999 Kennisgeving MER |
19-11-1999 Ter inzage legging MER |
08-03-2000 Toetsingsadvies uitgebracht |
Toetsing |
Opmerkingen bij de advisering
Zie project 334.
Betrokken partijen
Samenstelling van de laatste werkgroep
prof. dr. Ben Ale |
dr. ir. Boone |
drs. Adrie de Jong |
drs. Willy Passchier-Vermeer |
prof. dr. Jan Thoen |
capt. Richard Vissers |
prof. ir. drs. Han Vrijling |
Voorzitter: ir. Niek Ketting
Werkgroepsecretaris: drs. Jules Scholten
Initiatiefnemer en Bevoegd gezag
Initiatiefnemer |
---|
Amsterdam Airport Schiphol (AAS) |
Bevoegd gezag |
---|
Rijkswaterstaat |
Ministerie van Volkhv., R.O. en Milieubeheer |
Overige gegevens
Gebied: Nederland, provincie Noord-Holland
Categorieën Besluit m.e.r.
Code | Omschrijving |
---|---|
C06.2 | tot 1-4-2011: Wijziging in inrichting of intensivering gebruik luchtvaartterrein (voor Schiphol inclusief luchtverkeerswegen) |
Bijgewerkt op: 31 aug 2007